Szukanie pomocy u św. Józefa

Szukanie pomocy za wstawiennictwem świętego Józefa

Ojcze Nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci przenajświętszą Krew, Serce, Oblicze Twego Jednorodzonego Syna, wszystkie cnoty i zasługi Matki Najświętszej i Jej przeczystego Oblubieńca, św. Józefa, oraz wszystkie skarby Kościoła Świętego dla wyjednania łaski ostatecznego zbawienia i łask nam potrzebnych, szczególnie tej... (wymienić intencję), dla...

Święty Józefie, ofiaruję Ci miłość Jezusa i Maryi, jaką żywią ku tobie. Ofiaruję Ci też uwielbienia , hołdy wdzięczności i ofiary, jakie Ci wierni złożyli przez wieki aż do tej chwili. Siebie i wszystkich drogich memu sercu oddaję na zawsze Twej świętej opiece. Błagam Cię dla Miłości Boga i Najświętszej Maryi Panny, Twej Oblubienicy, racz nam wyjednać łaskę ostatecznego zbawienia i wszystkie łaski nam potrzebne, szczególnie tę wielką łaskę... (wymienić intencję). Pośpiesz mi na ratunek, święty Patriarcho i pociesz mnie w tym strapieniu.

O, św. Józefie, przyjacielu Serca Jezusa, wysłuchaj mnie. O, Józefie, ratuj nas w życiu i w śmierci, ratuj nas w każdym czasie!

Źródlo: www.rakowicka18.pl

9 komentarzy:

  1. Anonimowy18.7.13

    Swięty Józefie proszę Cię o wstawiennictwo i modlitwy dla moich dzieci ,żeby znależli odpowiednich partnerów swojego życia i żebym doczekała wnuków
    JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8.4.14

    Święty Józefie proszę o wstawiennictwo dla mojej siostry by ustały jej problemy w pracy , proszę również o modlitwę by między wszystkimi członkamiw naszej rodzinie nastąpiła zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19.6.14

    Św Józefie proszę o wstawiennictwo i modlitwę w intencji mojego męża Jacka aby nie rozbijał naszej rodziny i żeby chciał do nas zjechać.JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.8.14

    Święty Józefie, proszę Cię o pracę na pełny etat w szkole od 1 września 2014 r. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.7.15

    Święty Józefie, szukam pracy dzięki której się usamodzielnię już...kilkanaście lat. Całym sercem proszę Cię o pomoc! O pracę na etat, z dobrymi zarobkami, w dobrej atmosferze - dzięki której będę wreszcie samodzielna. Spraw bym mogła się uczyć języków obcych, bym zamieszkała w mieszkaniu służbowym, a moi bliscy po tylu latach rozczarowań odetchnęli z ulgą, że udało mi się znaleźć naprawdę DOBRĄ PRACĘ. Pozwól mi ją zacząć od sierpnia 2015. Obiecuję, że nie zapomnę nigdy tej łaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy28.7.15

    Święty Józefie, pomóż mi znaleźć pracę. Uproś dla mnie tę łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.8.15

    Swiety Jozefie,opiekunie rodzin i ludzi potrzebujacych,blagam Cie o pomoc w mojej ciezkiej sytuacji finansowej.Dopomoz mi,abym mogla zaplacic wszystkie moje rachunki na czas .Swiety Jozefie,przyczyn sie za mna u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy30.8.15

    Św. Józefie proszę Cię wybłagaj dla mojego syna i synowej dzieciątko. Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.2.16

    Św. Józefie proszę o wstawiennictwo aby moja córka miała rodzeństwo.Amen

    OdpowiedzUsuń