Cuda i łaski: Wysłuchana modlitwa

Święty Józef w moim rodzinnym domu był zawsze czczony. Mama wciąż powtarzała mi: „Módl się do świętego Józefa”, może dlatego, że św. Józef jest opiekunem rodzin, a nasza rodzina jest niepełna (mama i ja). Święty Józef był często wzywany na pomoc w trudnościach duchowych i materialnych, z którymi w domu wciąż się borykamy. Choć mama zrobiła wszystko, aby Bóg był w moim życiu na pierwszym miejscu, nie przyjmowałam Go do siebie długi czas. Właściwie nadal trzymam się od Boga na dystans, sama nie wiem dlaczego. Kilka tygodni temu miałam ciężką sesję egzaminacyjną; zaległości, braki, opuszczanie zająć sprawiły, że mój pobyt na drugim roku studiów stanął pod znakiem zapytania. Zaczęłam zdobywać zaliczenia, wzięłam się ostro do nauki, ale brakło mi sił. Wtedy zauważyłam, że jest Bóg i zaczęłam się do Niego modlić, żeby mi pomógł, za przyczyną św. Józefa. Obiecałam, że jeśli mi pomoże, napisze to świadectwo, żeby inni studenci mogli się przekonać, że Bóg działa, objawia się, również za pośrednictwem swoich świętych. Zwłaszcza w ostatnich dniach egzaminów, gdy czułam jedynie bezsilność i ogromne przemęczenie, prosiłam Boga o pomoc, wierząc, ż to, co się stanie (tzn. jeśli będę w stanie się nauczyć i zdać), będzie tylko i wyłącznie Jego zasługą. Bóg mnie wysłuchał. Trzy dni temu oddałam indeks i jestem już na drugim roku kultury rosyjskiej, mam wakacje. Proszę teraz jedynie Boga, który objawił mi swoją nieskończoną dobroć i przez możliwość studiowania uczy mnie pokory życia, abym nie zapomniała o tym, co dla mnie uczynił. Wiem, że Pan Bóg naprawdę jest i działa, w tym wypadku za przyczyną św. Józefa. Chwała Panu!


Dorota, 21 lat, studentka, Kraków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz