Znaleziona praca

Dziękujemy Ci za cud, który stał się za Twoją przyczyną. Wcześniej przez około półtora roku szukałam pracy, a kiedy tylko Ciebie poprosiłam o pomoc, dostałam ją w dzień później. Cud jest tym bardziej widoczny i oczywisty, że pracę zaproponowali mi sami następnego dnia /po gorliwej modlitwie do Ciebie/ ludzie, u których jej nie szukałam i u których wykonywałem pewne zlecenie jako podwykonawca z innej Firmy. Pracuję od 2 lutego, od Święta Matki Boskiej Gromnicznej, 14 km od Sanktuarium Twojej Oblubienicy – Matki Boskiej Częstochowskiej na Jasnej Górze.

Dopomóż mi dobrze wypełniać moje obowiązki i przeżyć rozłąkę z rodziną, która została pod Warszawą, gdzie na stałe mieszkam.

Dziękuję Ci za spełnienie mych próśb i wysłuchanie mojej modlitwy o pracę /z 13 stycznia/. I proszę Cię o dalszą opiekę dla mojej rodziny i dla mnie.

Kochamy Cię bardzo, Jola /żona/, Adam /mąż/ i Franek /synek 5,5 roku/.

Osowiec, 26 lutego 2011

1 komentarz:

  1. Anonimowy11.6.11

    Mi również Św. Józef ok 4 lat temu pomógł znaleźć dobrą pracę za co serdeczne dziękuję , pomóż mi wypełniać dobrze swoje obowiązki is służyć ludziom przez moją pracę.

    OdpowiedzUsuń